Wednesday, May 30, 2012

hanye post saje saje :)







ASSALAMUALAIKUMM . haluu peeps ! huhhhh . penadd hari nih . weee lamee nyaa tk update blog nihh . kesian betol . yelahh aku thun nih busy kt asrma . blek pown jrng . bilaa balek nk online kne bebel tk bole online lame-2 SEBAB ! aku thun nih nk exam . ohh itu jew sebab nya yg ayah aku dokk membebel kat aku . line tenet kat ruma opah aku nih pown satu macam sipot babii jew lmbap nya . penadd aku nk tggu . atas sebab-2 itu lahh aku tk update blog dah setelah kian lame . cehhh bajet macam bertahun pulak aku tk update . sengal betol . heyy cuti skolah dar lame mulaa . cuti nih apa yew yg korg buad ? aku nk kate pgy holiday dgn mmbe dah suda dah hari ahad lepas pgy gua tmpung andd pgy mandi air terjun kat mane tahh lupe plak name tmpat tuh . YES ! mmg seronok sgadd . memory yg aku tk kan lupekan :) dannn cuti nih jugak permulaan aku textin dgn MUHD AKIF AZMI adiq angkt aku . wahhh . seronokkk sgad sebab dea tuh PEMALU yg teramat sgad . soo dgn cara nih jela aku dpt comunicate dgn dea . IRA , UNA , NANIE , MIA , AWIN andd MR.MUZAFFAR thats my dad okayy . tengs alot we have so much fun and happy day rite . loveyouu all <3
 you know what aku suke tgk blog mmbe aku yg sorg nih http://pokkedot.blogspot.com/ haha . blog IRA SAHIRA :) weee kaw tahuu blog kaw cntek lah JELOUSE dgn kaw :'( eee , pasal line nih BODO sgad ? aku nk msok kn gmbr holiday nih pown tk bolee . sedihhh sungguh lahh :'(  its okayy . nnty kalau line nih dah tk mcm SIPOT BABI aku msok kan lahh . eehhh hari nih tadi lah kan ZULHAIZAN call aku ? okayy serious aku RINDUU dea weyh sebab dah lame tk smbang-2 dgn dea sjak dea dah abeh skola nih . aku nk cntc dea tapi tkot ggu dea and tkot dea tk sukee . then now dea dah cntc aku balikk . okayy sukee sgad . sebab apa aku pown tk tahuu , yeyyy ! malam nih bole lah gayot dgn dea . ehh bkan gyot kt pokok tp kat dlm fon :) dea senior aku thun lpas andd agk rpat dgn aku dri thun lpas lagy :) soooo aku mmg dah sayang dea dah pown . mybe sayang just as friends only . sebab aku tk percaya kan sgad budak-2 skola aku nih even dea ex skola tuh pown aku tk pernah and tak kan percaya kan mereka . sooo sorry . huahaua . whatever lah ! okayy hidop aku now mmg membosan kan sgad . percaya tak lately nih aku dah tk gune fon sgad . just kadang-2 jew tuh pown kalau perlu baru aku pkai andd tgk fon . kalau tak fon aku tuh alamatnya terperok dlm almari jelahh .okayy lahh aku dah mlas nak menaip lagy . kbyee :D

No comments:

Post a Comment