Saturday, September 17, 2011

my lovely sayanggg :)

assalamualaikum . hello peeps ! watcha doin ? fuhhh berabuk lahh belogg aq niyh daa . hee now entry bout my little sayanggg . u know what ? i cant foget my sayangg tuh after we break . budd now i get him back .
tengs sayangss . iloveyouu lahh . DATE : 16 / 9 / 2011 . TIME : 7.30 pm . aq kapel dgn dea balekk . huu . sumpahh best gileww . aq mmg ta bole lupe kan kaw lahh sayangg . biee u know what . imissyouusomuch! mase yg aq m'msah an kte rite ? aq tau aq takkan smpi ble2 na jd mcm niyh . aq tauu suatu ary nnty aq kne brubah jd straight jgkk . msing2 nnty akn bwa hluan msing2 . tp buad msa niyh bia lahh aq b'sama dea dluu . hee .                              
nurdayana nordin

comell kan bie aq niyh , sayangg kaw ketat ketat lh bie . superdebab+superdiboo
hee . comell tak nme tuhh ? =='


my superbDEBAB !

oke btw . dea aq pnye sorg . aq ta suke na kngsi2 dgn org ea . dpt p'nyepak jew kunk . just mysuperbDEBABunly in my heart :)


done ! diz is my entry 4 todayy .
iloveyouuu nurdayana >99

No comments:

Post a Comment